tirsdag 3. april 2012

Jeg er glad i deg min venn

Tenk om noe skulle skje med en av dine beste venner !
Noe som gjorde at du aldri mer ville få se de igjen.
Tenk hvis den vennen aldri fikk vite at du virkelig var glad i den, at du brydde deg eller at du satt pris på den.

Tenk hvis det siste du sa til den var “jeg vil aldri snakke med deg igjen” bare på grunn av en ørliten krangel.
Tenk på hvordan det ville føles…. Alle trenger å høre at folk bryr seg,
At de støtter deg opp, og at de blir satt pris på av sine venner.

Å si til noen at du er glad i dem gjør ingen skade verken for deg eller den personen som får høre det. Det har en motsatt virkning.
Du føler en glede i hjertet og den kan holde deg oppe i vanskelige tider.

Bruk derfor tid på dine venner. La de få vite atter en gang at du bryr deg, at du er glad i dem og at du alltid vil være der for dem. Man kan aldri få hørt det for ofte.

Derfor vil jeg si deg igjen:

Jeg er glad i deg min venn, jeg bryr meg virkelig om deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar