søndag 29. januar 2012

til dere jeg "sletter" vil jeg bare si følgene

Jeg skrev på Facebook for noen dager siden følgende;

"Jeg er lei meg for det, men jeg må på grunn av enkelte holdninger dessverre slette noen FB venner... jeg kan og vil ikke ha hatske ytringer på min side.... Ikke det at deres egne kommentarer er de værste, men fordi de igjen er venner med folk som til tider har svært ekstreme holdninger og kommentarer.. Jeg har andre venner her som jeg er oppriktig glad i og som jeg ikke ønsker skal bli utsatt for disse ytringene... i allefall IKKE på min side"

Kommentarene og "liker" ble mange og jeg ble rørt over de tilbakemeldingene jeg fikk. Derfor ønsker jeg å takke dere alle som gjorde dette. Jeg er sikkert ikke den beste selv med å tenke over hva jeg skriver på FB eller på min blogg. Men ekstreme holdninger og kommetarer ligger ikke i min natur.

til dere jeg "sletter" vil jeg bare si følgene;

Livet er for kort og dyrebart til at jeg vil/ kan hate noen.
Vi er alle så forskjellige at vi umulig klarer å like eller komme godt overens med alle, men sånn er livet. De som behandler meg eller mine venner dårlig kutter jeg bare ut og bruker heller tid på de som gleder og løfter meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar