fredag 27. januar 2012

Tror du på tilfeldigheter ?

Jeg tror ikke på tilfeldigheter.jeg tror at alle situasjoner har betydning, Det er aldri tilfeldig. Uansett hvilken situasjon man er i, så har vi skapt den selv. Vi har alt i oss selv. ALT! Om vi virkelig tar oss tid til å lete i oss selv, finner vi svarene. På hvorfor ingen ting skjer tilfeldig, men at vi selv har skapt den situasjonen vi er i.DET VI TROR VI ER, ER VI. DET VI TROR VI HAR, HAR VI. Så enkelt er det. Vi ser det bare ikke. Øyeblikket NÅ er AKKURAT SLIK DU VIL HA DET. Fordi vi har SKAPT det selv. TROR jeg på tilfeldigheter, er det fordi jeg har SKAPT tilfeldighetene selv,

2 kommentarer:

  1. Påminner om ett föredrag jag var på som hette "Det blir ALLTID som man tänkt sig" och handlade om motivation och att tro på sig själv - och att själv skapa sina möjligheter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som et foredrag jeg hadde likt Hege. vi mennesker bruker ofte å tenke på det negative og ikke ALT det posetive som hender i livet vårt. derfor burde ingen stille seg følgende spørsmål: Hvorfor er jeg ulykkelig? Spørsmålet bærer i seg et virus som virker nedbrytende på alt. Hvis vi stiller oss det spørsmålet, vil vi forsøke å finne ut av hva som gjør oss lykkelig. Hvis det som gjør oss lykkeligere, er noe annet enn livet vi lever, må vi enten gjøre en forandring en gang for alle, eller så blir vi enda ulykkeligere.

      Slett