søndag 18. mars 2012

Ja vi elsker PUPPER?

Hva er det som gjør at mange av oss (inklusiv meg selv) liker pupper?


Hva er det som er så tiltrekkende med dem?
Mulig det har med amming å gjøre, da bryster var på en måte beskyttelsen mot alt vondt. Gråt vi, kom vår mamma med puppen sin, og alt var bra igjen Kanskje det er derfor vi er så tiltrukkekt av dem. Pupper er trygghet?   

For det er jo egentlig det de er. Naturens melkekartong, selv om det er mer en bare et melkeleveringssystem. De kommer i ulike fasonger og størelser.Enten man kjenner dem som; Bryster – brød – ballonger - hyller – meloner – patter -  vrengte baklommer - fordeler eller kolisjonsputer. Så er det egentlig kun et matleveringssystem?

Går man inn i en butikk og ser om seg i bladhyllene,ser man en mengde blader som fokuserer på brystpartiet til kvinnen. Alt fra Se og hør til Mann. Alt du ser er jo «kløfter» på forsider, eller tips og råd om hvordan få de strammet opp,hvordan få de større eller mindre, silikon eller ikke. For ikke å snakke om reklameplakatene. Alle husker vel H & M kampanjen med Pamela Anderson og Anna Nicol Smith der mange kjørte av veien på grunn av deres Frontparti.
Er det et mål for reklamebransjen at vi skal være så opptatt av dem? At vi, "bare må like dem"?

Jerry Seinfeld sa: “Hvis kvinnene hadde dekket til hodet sitt i stedet, så hadde alle løpt ut og kjøpt den siste utgaven av Heads Illustrated. Vi vil alltid ha det vi ikke kan få, og pupper er den optimale forbudte frukten.”
Så er det forsdi de er gjemt bort under klær at de blir så spenende?
Jeg tror også mange kvinner, bruker mye tid til å tenke på om brystene deres er perfekte nok eller ikke, for store eller for små, om de henger, eller har strekkmerker, med eller uten silikon, osv. osv. Dere tror sikkert at vi menn tenker "å NEI uperfekte pupper" men sanheten er at vi tenker "YES" når vi ser dem.
Slutt å tenk på om de er perfekte eller ikke.
De mest perfekte puppene i verden, vil til en enhver tid tilhøre den kvinnen vi elsker.

Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg liker dem? Jeg bare vet at jeg liker!  Men det er ikke bare brystene, jeg synes alle kvinnen er fantastiske. Både utenpå og inni.
Når det gjelder pupper, gjør som meg, alle dere som liker dem.
Støtt opp om:
kampen mot brystkreft
og

Vi venter fandenmeg ikke på ny pupp etter kreft
http://www.facebook.com/#!/ventetidpupp

"Det handler ikke om å ha store eller små pupper - det det derimot handler om - er å finne en mann med akkurat passe store hender"
ukjent kvinne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar