onsdag 1. februar 2012

Jeg er glad i deg.

Tenk om noe skulle skje med en av dine beste venner?
Noe som gjorde at du aldri mer ville få se vennen igjen.
Tenk hvis din venn aldri fikk vite at du virkelig var glad i, at du brydde deg eller at du satt pris på.
Tenk hvis det siste du sa til han var “jeg vil aldri snakke med deg igjen” på grunn av en ørliten krangel.
Tenk på hvordan det ville føles…. Alle trenger å høre at folk bryr seg,støtter opp, og setter pris på sine venner.
Å si til noen at du er glad i gjør ingen skade verken for deg eller den som får høre det.
Det har en motsatt virkning.
Du føler en glede i hjertet og en varme som strømmer ut i kroppen din.
Bruk derfor tid på dine venner. La de få vite at du bryr deg, at du er glad i dem og at du alltid vil være der for dem. Man kan aldri høre det ofte nok.
Derfor vil jeg si til deg igjen:

Jeg er glad i deg min venn , jeg bryr meg om deg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar