søndag 26. februar 2012

Vi kan godta de negative tankene

Irriterer du deg ofte over mennesker som det virker at alt er så forbanna bra med? Syntes du noen er påtatt positive? "Ja det er meg det", Jeg er et positivt menneske, jeg lever et godt liv.. Og har ingen bekymringer. Vel, nesten.. men ikke helt sant.
 
Jeg kjenner tvilen, smerten og frykten noen ganger.. Men, det er et stort MEN.. Jeg godtar de følelsen, så gir jeg slipp på dem.. Jeg godtar at jeg tenker negative tanker, med det gjør meg ikke til et dårligere menneske. Det er det vi mennesker er redd for.. Vi dømmer oss selv for hardt og har vanskeligheter med å komme ut av det negative. . Men nå skal du få hør en god nyhet av meg. Du er unik, du er fantastisk og det er bare en av deg i hele verden. Ja, med alle dine feil og mangler er du vidunderlig og et sjeldent menneske. Du er så Unik at du tilogmed var den kjappeste sædcella av mange Millioner.

Vi har et valg. Om vi lar de negative tankene overmanne oss, la oss falle ned i møkka, der det er noe galt med alle mennesker rundt oss, Alt er andres skyld, Vi selv er ikke bra nok, osv osv . Eller vi kan , Hør her.. NÅ KOMMER DET BESTE.. - Vi kan godta de negative tankene.... tillate oss å kjenne på den, MEN så må vi gir slipp på den.

På denne måten vokser vi som mennesker. Ta kontroll over våre egne følelser og tanker IKKE lag store drama ut av dem.. Da vil vi merke stor forandring, og vi vil være på en vei som skaper fantastisk mye glede i livet vårt.

Positivitet avler mer positivitet 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar